15 juli 2010

Nu är de mitten på juli och jag har jobbat en halv månad typ, känns verkligen inte som de :)
Jag kan säga att jag verkligen gillar mitt jobb! Jag gillar verkligen de människor jag jobbar med, vissa mer än andra, men så är det väl alltid? :p

Förra veckan träffade jag en tjej genom Emma, och denna tjej har två låtar skrivna om henne, av självaste Joshua radin! Här är en låt, och den är underbart bra!

Joshua radin- streetlight


Just nu ligger jag i sängen och äter på en halstablett!, känns som att jag börjar bli sjuk -.- Vill inte!

Idag har jag och Anneli varit i Lintjärn och badat och solat, det var underbart skönt, dock lite kallt i vattnet :p
Imorgon händer troligtvis samma sak, börjar inte fören fem så man måste ju passa på! :) Hoppas på finväder bara!

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0