usch!

Nu siter jag i min säng och fryser som aldrig förr! Har mjukisbyxor,tjocktröja, tjocksockar och täcke på mig ändå fryser jag.. Fan, jag får inte bli sjuk nu, inte den här veckan. Har för mycket jag ska hinna med. Ska vara på lansen tidigare imorgon för att arbeta med projekt. Onsdag ska vi stanna på lansen efter skolan och jobba med projekt. Torsdag är våran dag då allting ska fungera och vi ska genomföra vårat projekt. (jag som hatar att prata inför folk, hoppas det går bra ändå)nej nu har jag inte tid att bli sjuk.. Finns det ingen superdryck eller liknande så att man slipper bli sjuk? :o Isåfall skulle jag dricka den varje dag hur äcklig den än var! Jag hatar att vara sjuk, är sjuk 9 månader av 12 ungefär, inte coolt!


Jag och Cicilia på nyårsafton :)

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0