tre saker ni inte visste om mig.

1. Jag har våldigt svårt att prata om känslor. Jag tycker inte om att prata om känslor, speciellt inte mina egna känslor. Jag vet inte varför och jag tycker att det är väldigt jobbigt i vissa lägen. Som tex när min pappa ringer och säger att han saknar mig, då kan jag bli tårögd för att jag saknar honom också fast jag inte kan säga de. Det konstiga är att jag kan skriva till någon massa saker jag inte skulle kunna säga, och då kan jag stå för det även irl. Hur jobbigt som helst är det iaf. Vet inte varför de har blivit som de blivit men sån är jag och jag måste försöka ändra på det.

2. Jag tänker för mycket. Oftast när jag träffat en kille eller en vän (som jag inte känner så bra) så kan jag tänka på det i flera dagar, de kommer speciellt på kvällarna när jag ska sova. Då kan jag tänka vad jag vill säga till den personen men jag vågar aldrig göra de. (Punkt ett) Jag tänker även en massa på saker jag absolut inte kan förändra, sjukt!

3. Jag trivs inte med mig själv. Jag vet att bara jag själv kan göra någonting åt det. Jag måste börja acceptera mig själv som jag är och som jag ser ut. Men det är mycket jag skulle vilja ändra på. Och det ska jag verkligen försöka med också! Wish me luck!



xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0