take the gun and count to three.

Godmorgon! Idag är jag hemskt slut i kroppen måste jag erkänna. Men då ska vi inte snacka om på kvällarna när jag kommer hem från jobbet och tar av mig skorna och sätter mig ner. Det kan vi kalla slut kropp! Just nu sitter jag i sängen och ska snart äta frukost!, senare ska jag duscha, efter de ska jag försöka få fram bilen i detta vädee. Klockan fem ska jag vara på jobbet igen! :)
Jag hade lovat Anneli att vi skulle gå ut eller iaf gå på Mani's. Men det är skönare att tjäna pengar istället för att spendera dom :) Anneli, vi tar det en annan gång, right? ;)

- 4 dagar kvar!
NU: Frukost!

xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad räknar du ner till??

2010-01-30 @ 19:43:58
Postat av: sandra

svar: Till jag ska tatuera mig :p

2010-01-31 @ 14:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0