skola?

Hmm, blir så less på dessa håltimmar. Vissa tycker det är skönt andra inte, jag tillhör den grupp av människor som inte tycker att det är skönt. De är endast tråkigt, jobbigt och drygt! Just nu sitter jag hemma för jag tänkte käka lunch hemma, men tyvärr finns de ingenting gott i kylen/frysen. Vad gör man då?
Vi slutade dryckeskunskapen 10.35 och börjar nästa lektion 12.30, är de inte fööör lång håltimme tycker ni? Jag lider med dom som inte bor i stan som måste gå på stan eller göra någonting annat vettigt i dessa timmar! Usch!
Dessutom känns det inge bättre att vi har 50 minuter svenska som vi väntar på i ca två timmar. Och vad gör vi på våra svenska lektioner?`, jo tittar på film. Ovärt?- Ja!
Nej nog om mitt hat mot håltimmar..

Nu ska jag kolla en extra gång i kylen/frysen är så hungrig så någonting måste jag få i mig..
Hörs senare!

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0