Rihanna

Just nu sitter jag hemma och har skrivit lite på filmanalysen vi skulle göra. Orkar inte göra den i skolan. Men nu kände jag att jag behövde en paus, och det förtjänar jag också :)
Nu har jag en fråga till er därute. I dryckeskunskapen ska vi fördjupa oss i en dryck och skriva fakta om den, ca 1-2 sidor. Vad tycker ni att jag ska skriva om för dryck? - Jag tänkte på cider, men vet inte om jag är så intresserad om hur man gör de osv. Viner finns de ju hur mycket som helst om, hmm, svårt!
Nej nu ska jag återgå till att inte göra någonting. Den där filmanalyser fortsätter jag med någon annan dag :)

Har ni tänkt på hur Rihanna har förändrats genom åren, de har iaf jag. Förr vad hon en oskyldig liten flicka och nu är hon en tuff brud ;)


Unfaithful, 2006




Stut up and drive, 2007


Rehab, 2008




Russian roulette, 2009



xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0