Nystart 2010!

Nu har jag bestämt mig för att jag ska börja skriva igen. De blev dåligt med det i slutändan! Men nu ska det bli ändring. (hoppas jag)

I lördags jobbade jag, och själv dessutom har aldrig gjort de förr! Men det gick bra, tiden gick hur fort som helst och de gillar jag! Jag säger inte att jag ogillar när tiden går sakta heller, men de är skönt när de varit en stressig dag och man känner sig nöjd med det man gjort.

Imorgon tar jag bilen och åker till Bollnäs! Där ska jag umgås med Elisabeth,Isak,Ullis,Elicia och Philip. De känns bra att kunna ta sig ifrån den här hålan en stund! :)

Imorgon natt åker mamma och micke till Oman, salalah eller vad det hette. Ett sånt land där kvinnorna måste dölja armbågar och knän! Vet inte om jag skulle vilja åka till ett sånt land. Men de är äldre än mig, och de är nog inte ute efter att festa direkt. Dom kommer nog få se en hel del :)

I Juli (tror jag att det blir) åker jag, Alibaba och Cicci till Ayia napa igen, har suttit och tittat på resor nu, måste ju vara ute i god tid :)

Undra om jag ska fråga Cicci om hon kan göra en design på bloggen, jag kan verkligen inte sånt, men hon är duktig och hon tycker det är roligt dessutom :)

Nu ska jag iaf dra mig, ska kika på en film sen ska jag sova så att jag orkar åka rätt tidigt imorgon, ha de bra!

xoxo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0