mätt.

Varför ska jag nästan alltid bli övermätt. Tror att jag måste dra ner på maten, äta en normal portion. Jag personligen tycker att det är en normal portion jag äter. Fast jag har nog töjt ut magsäcken en del på sista tiden.. En sak till, jag blir oftast riktigt mätt först när jag ställer mig upp! Och då blir jag jätte mätt istället, trist!
Nog snackat om mina matvanor! haha usch.

Mamma och Micke ska som sagt ut senare ikväll. Och jag ska nog snart sätta mig och plugga, får se hur de går med det egetligen. Har noll ork till att plugga egentligen. =o Jag har börjat bli lite festsugen nu men jag tänker inte gå ut med mamma,Micke och Janet. Då stannar jag hellre hemma :)

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0