måndag

Förr gillade jag mina måndagar, började åtta och slutade halv tolv. Men nuförtiden börjar jag åtta och slutar fyra, med två timmar håltimme, men tror att vi förhandlade oss till att vi börjar tolv till kvart i två istället, de skulle vara hemskt skönt iaf :)

Idag var vi på mio och tittade på möbler, vi beställde lite nya saker :) När jag var där ringde restaurang 49 och undrade om jag kunde jobba onsdagkväll och fredagkväll. Lite extra pengar tackar man inte nej till :) Min vecka kommer se ut på följande sätt: Imorgon börjar jag åtta och slutar tjugo i två, bio med Anneli halv sju. Onsdag börjar jag åtta och slutar tre, börjar fem och slutar runt tio, elva(?) på 49:an. Tordag börjar jag två till tio eller elva. Fredag börjar jag åtta och slutar kvart över elva, börjar fem och jobbar till elva ungefär! Snacka om att jag kommer vara trött på lördag, sjukt! Men vafan man lever bara en gång :) Sen på lördag kanske jag ska ut med Carro, men får se hur de blir med det nu när jag ska jobba osv :) Hade även bestämt att jag skulle ut på onsdag med massa från klassen och Cicci och kanske Anneli, men tror att jag tackar nej till utgång då faktiskt!

Nej nu ska jag lyssna på musik och bara vara :) Ha en bra kväll!

xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Sara

MEEEEEEEN :( vi som skulle ha en kalas klass utgång ju, trööök. Fast man tackar ju hellre ja till pengar :D



Äh hektiskt sandra =D

Ons: utgång

Tors: tema kvällen

Fre: skolan hela dan, Jobb från 17:00 - 00:00 eller senare

Lördag: Jobb 17:00 - 00:00 eller senare

SÖndag: Jobb frukost 07:00 - 17:00 eller senare.



Det kallar jag däremot hektiskt :P

2010-01-25 @ 19:56:11
Postat av: sandra

jo jag vet, ville ju gå ut med er, men vi får ta igen de en annan dag eller hur?



Din vecka är mer hektisk än min, men för mig är min vecka hektisk. Haha. Hoppas ni får de roligt på onsdag iaf :) Kanske kommer på bockarna när jag slutat och hälsar på ;)

2010-01-25 @ 22:10:58
URL: http://saandrapeters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0