lets pretend we just two people and youre not better than me

Nu sitter jag här igen! Jag har iallafall fått i mig frukost och städat trappen :). Nu ser jag att jag skulle verkligen behöva städa mitt rum också, men frågan är orkar jag verkligen det? Skulle även behöva gå ner och skotta fram bilen.. I och för sig så är mitt rum hemskt litet, men de tar ändå sin lilla tid, för jag måste flytta saker ut i rummet för att få plats med dammsugaren, haha! Nej, tror att jag väntar med städningen av mitt rum tills imorgon :p



Nu ska jag hoppa in i en varm dusch och duscha läääänge :) Det är cirka tre timmar kvar tills jag ska börja jobba, innan dess ska jag duscha, skotta fram bilen, ta en sväng så att bilen hinner bli varm, äta och helst av allt vill jag inte stressa :)

Duschen skriker på mig! :p

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0