less!

Nej usch vad jag blev less helt plötsligt. Vet inte varför? Jag känner mig allmänt dålig bara.. Just nu skulle jag verkligen behöva lite Cicci & Anneli tid, då skulle jag nog bli glad igen! Men de får vänta till helgen, för då ska vi nog på bio :) Jag känner även att jag inte kommer så braöverens med folk i klassen. Vet inte varför där heller, känns som att jag tröttnat på dom bara, nu sitter jag inte här och säger att jag inte gillar någon i klassen, för de gör jag, de är inte frågan om de.

Nu ligger jag i sängen och känner mig allmänt less och TRÖTT! Jag skulle kunna somna nu på en gång! Men ska iaf försöka att skriva klart detta inlägg och sen ska jag duscha, men efter de kan jag kanske få sova, bara en liiiten stund (a) Som sagt duschen nu annars somnar jag här..

xoxo♥


Kommentarer
Postat av: elisabeth

kraaaamar <3

2010-01-20 @ 20:26:29
URL: http://elisabethsandblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0