kväll

Nu är första programmet av Made in Sweden visats på tv. Det var väl ett helt okej första program! De kan bli lika bra som det var när Kim och Janet var med. Fast det återstår att se i och för sig :)

Kan ni tänka er att Kim var en vanlig kille som jobbade på någon däckfirma om jag inte minns helt fel. Tycker verkligen om hans röst :) Janet var väl också en helt vanlig tjej med bra röst och talang. Nu har dom skivkontrakt och deras låtar går (gick?) på radion :)  Enjoy the good music :)


Janet Leon- Heartache on the dance floor




Kim fransson- Hardest lesson


Nu är det glee på tv, tycker det är rätt tråkigt program men tittar ändå, haha :p
Nu ska jag gå och lägga mig, för jag är rätt trött, de är skönt att lägga sig när man är trött för en gångs skull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0