krasslig

Krassling är ordet som passa bra om hur jag mår idag. Jag fryser lite, är lite trött och har lite ont i halsen, alltså krasslig! Men känner mig betydligt bättre idag än vad jag gjorde igårkväll och imorse, fy!

Pratade nyss med pappa i telefonen, han och brorsan skulle tydligen in till stan, för bror skulle in på en trafikskola. Jag håller mina tummar och tår för att han orkar ta sig igenom studierna som har med körkort att göra och att han klarar det. För jag vet att han kan de bara någon är där och puschar honom och att han själv känner att han klarar av det :) Iaf skulle dom komma upp och hälsa på innan dom åker hem igen, skönt att träffa dom igen :) Pappa åker ju hem till Estland redan imorgon.

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0