Godnatt

Nu har Malin precis åkt härifrån, hon skulle skjutsa nå folk :)
Har lagt ifrån mig pluggandet för idag, ska fortsätta imorgon. Måste ta itu med det där. Känner att det inte är någonting som kommer bli gjort i skolan annars. I skolan är jag så okoncentrerad så de finns inte, orkar inte längre! Känner mig även rätt kluven för att ta studenten och hela den biten.
Fördelar: Slippa skolbänken, slippa läxor (vi har inte så mycket, men slippa de få läxor vi har), kunna göra vad man vill när man vill.
Nackdelar: Jobb? jobb? jobb?, rutiner?

Ska passa på att hälsa alla som ska ut ikväll att ha en trevlig kväll och välkommen in i dimman (borde vara inne/påväg in i dimman vid det här laget). Själv sitter jag hemma i shorts och tshirt och ska snart bädda ner mig med en bok i handen. Skulle ha varit trevligt att gått in i dimman ikväll, fast känner ändå att det är nog inte så mycket jag missar utan de är väl samma gamla vanliga folk ute, samma stämning, samma musik mm. Känns nästan mer värt att sitta hemma och ta det lugnt och framförallt spara pengar! De kan jag ju säga är ett stort plus! Jag måste bla. spara pengar till min tatuering som äger rum om 18dagar! Nej nog snackat om denna kväll.
Imorgon är det nya tag som gäller!
Hörs imorgon!

Slänger in en låt av the baseballs, godnatt♥


xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0