Godnatt.

Jag har nyss fått veta att Sara troligtvis kommer hem till Hudik snart, och de är jag väldigt glad över! Har saknat henne så mycket. Plus att hon troligtvis ska få en lägenhet i Hudik också. De känns också skönt :)


Här är en trött men väldigt rolig Sara som gjorde ett par "spion" glasögon inne på donken i Sundsvall ;)

Just nu går det någon film på tv3, orkar inte titta vad den heter, men dålig som fan är den iaf! Därför ska jag nu gå och lägga mig och läsa lite.
Läser en bok som heter Inspärrad, den handlar om ett barn som blir skickad till en ungdomsvårdskola efter att ha varit på olika barnhem. Hon ska tydligen ha blivit utsatt för den kända inspärrningsmetoden. Jag har inte läst så långt i den ännu. Men återkommer när jag läst ut den :)

Godnatt!
xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0