Benknäckargänget

Den filmen går just nu på tv3! jag har sett den förr, men tittar gärna på den igen, den är bra tycker jag. Den handlar om fångar på ett fängelse som ska spela en football match mot vakterna och så är den rätt komisk då och då :) Tex en stor svart man som tydligen ska vara farlig börjar gråta när en vit farlig kille sparkar ner honom så att den svarta mannen bryter näsan. haha!

Jag skjutsade nyss ner mamma och micke till folkan, nästan nyktra(?) Mamma hade druckit en flaska vin och micke hade druckit några öl. Men hoppas dom får trevligt ändå :) Jag skulle ju plugga idag men sparar de till imorgon istället och då måste jag verkligen ta mig i kragen och göra det!

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0