tisdag

Idag på skolan hände inte så mycket, men jag fick ju dagen att gå iaf :) Efter skolan skjutsade jag ner Malin och Klara på stan, efter det åkte jag till Anneli. Vi var där kanske 30minuter innan vi åkte till öster. När jag kom in dit strax före två så började Kent rita upp hur min tatuering skulle se ut, och vi snackade lite :p


Förlåt för att den är sne, men orkade inte ändra den :p

Sen var det bara att sätta igång, det tog cirka 45 minuter :) Sätter in en bild när jag har tagit bort plasten och när den läkt :) Efter jag var klar åkte jag och Anneli hem och jag käkade lite. Sen gick vi ner på stan, där köpte jag en hood tröja från gina tricot, mascara från kicks, plattång från trudes och hårfärg från trudes :p



Ikväll kommer Cicci och ska klippa och färga mitt hår + löshåret :) Tackarr säger jag till det! =D Bra att man har en vän som utbildar sig till frisör ;)

Nu ska jag kila iväg och käka, hörs senare!

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0