städ

Idag när jag kom hem åkte jag och mamma och handlade lite och tog ut pengar. När vi kom hem kände jag att jag verkligen behövde städa. Sagt och gjort jag städade mitt rum och mamma städade resten av lägenheten. Så nu är det fint och så luktar det gott här :) I mitt rum luktar det viol, har sådan där olja i mina ljusbehällare eller vad man säger ;)
Jag har även hunnit med att duscha, måla naglarna, noppat ögonbrynen och haft ansiktsmask på mig, det är så skönt med sånna dagar när man känner för att ta hand om sig själv :)

Nu ska jag blåsa/platta håret så att jag känner mig som en människa igen ;)

P.S Sara har kommit hem igen, och på heltid dessutom!!! Jag är så glad. Dessutom har hon fått en lägenhet, ni kan ju bara ana vart jag kommer hålla hus på kvällarna ;)


xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0