städ-dag

Ja så var det fredag igen! Väldigt skönt :) Just nu sitter jag i min säng och väntar på att mio ska komma med våra nya möbler. Vi har tagit bort soffan, fåtöljerna och köksbordet, så nu ser det ut som om vi ska flytta, haha! När jag slutade skolan idag åkte jag, sara och matilda ner på lansen och jobbade lite med vårat projektsrbete. Sedan åkte jag och hämtade mamma och micke för vi skulle åka och handla. Efter handlingen tog vi oss en fika på dackås :p Och nu sitter vi som sagt hemma och inväntar grabbarna från mio ;)

Imorgon kanske det bjuds på lite festligheter. Beror på om jag orkar och har lust osv. I så fall blir det nog hemma fest eller utgång, kankse båda delarna! Ha en bra kväll :)

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0