sovmorgon

Jag älskar när jag får sova ut på morgonen. Någon som håller med mig? Idag har jag kommit på att jag vill jobba i sommar, inte bara jobba extra, utan verkligen jobba mycket. Så jag tjänar mycket pengar och kan klara mig själv. För i sommar kommer jag inte kunna luta mig tillbaka på någon och säga/kräva att jag ska få pengar. Utan om jag ska ha pengar måste jag jobba riktigt hårt för dom! Jag känner nu att skit samma om jag jobbar fyra- fem kvällar i veckan. Om jag jobbar kväll kan jag fortfarande sola på dagarna. Och det gillar jag! Egentligen spelar det ingen roll om jag inte blir riktigt brun heller, nu vill jag jobba! De känns väldigt skönt att jag äntligen fått den inställningen, förut visste jag inte. Men nu är jag helt säker på vad jag vill göra! Spelar ingen roll om jag kanske missar de flesta roliga fester, kvällar osv. Hoppas bara att allt går som jag tänkt mig nu. Har en bild framför mig om hur jag jobbar och har roligt i sommar!

Nej, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Varför är jag alltid uppe så mycket längre när jag vet att jag får sova ut dagen därpå? Jag får liksom aldrig någon riktig sovmorgon.. Godnatt och sov gott :)

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0