måndag

usch, nu är det måndag igen!Gud vad helgerna går fort, för fort! I lördags jobbade jag, dock bara några timmar. Men får nog ihop några timmar denna månad ändå :) Nu har jag iaf säkert vikariat i sommar. Det känns hur skönt som helst, istället för att börja leta sommarvikariat nu :p

I lördags efter jobbet gick jag hem, senare på kvällen kom Thomas, Elin och Johan in till stan. Och jag valde att åka lite bil med dom, hellre det istället för att vara hemma hela kvällen. Kändes skönt att gör någonting :)
Igår åkte jag till Stocka fram och tillbaka för att hämta min telefon (som jag hade glömt i Thomas bil). Senare gick jag till Matilda och umgicks lite med henne :)

Idag har jag dock bara varit i skolan, ska nog inte göra någonting speciellt ikväll heller. Det blir väl att titta på OS kan jag tänka mig :)

Nu ska jag faktiskt lägga mig och titta på andra avenyn och sedan ska jag äta mat, är hemskt hungrig! :)


Jonas Bane ;)

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0