måndag kväll

Jo nu är kvällen här och jag ska snart mysa ner mig i sängen med min bok :) Imorgon ska jag som sagt tatuera mig efter skolan. Och efter det ska jag nog gå på stan en sväng. Hoppas att Anneli har lust och tid att följa med mig :) Tänkte nämligen testa den nya mascaran från isadora (tror jag att det var), den som har en vibrerande borste, tror ni att den kan vara bra? Ajja, sen ska jag kolla på lite andra roliga saker, hoppas jag får med mig några kassar hem :) Hoppas även på att Cicci har praktik på Trudes, vilket jag tror att hon har. Då måste jag iaf gå in och snacka med henne angående mitt hår, det är tungt, tråkigt, livlöst och absolut inte samma färg som mitt löshår, så Cicci hjälp mig!!

Nu ska jag mysa ner mig i sängen. Hörs imorgon! Godnatt ;)

xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har den vibrerande, och jag gillar den inte! Jag tycker att fransarna blir korta :(

2010-02-02 @ 09:41:06
URL: http://magnusfliicka.blogg.se/
Postat av: sandra

svar: Okej, köpte den idag iaf. Om inte annat kan ju själva mascaran vara bra, man behöver ju inte använda vibratorn om man inte vill :)Ska testa den imorgon ja :p

2010-02-02 @ 18:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0