lördag

Nu har jag precis ätit, ska alldeles strax gå och duscha sen börja göra iordning mig för kvällen :) ikväll är det 25kronan på stadt fram till tolv inatt :) Och gratis inträde innan elva ikväll, så de kommer inte bli så mycket pengar man spenderar och de är ju skönt! Tror nog att de kommer vara mycket folk ute ikväll ;) Hoppas ni ska ut, om ni inte ska de hoppas jag att ni får en trevlig hemmakväll med trevligt sällskap :)

Nu måste jag skynda mig, Malin kommer runt sju och då ska jag helst vara klar ;)

xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Benitha

sv; Okej :) Ja, men precis :P Men annars då, allt bra med dig? :) Hoppas du har kul ikväll på Stadt! :)

2010-02-06 @ 18:50:39
URL: http://benta.blogg.se/
Postat av: sandra

svar: Jo de är bra med mig, själv då? :) ja, de ska jag ha. Du ska inte ut nåt? :p

2010-02-06 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0