lördag

Imorgon är det som sagt lördag och jag ska jobba! Skönt :) Madde ringde till mig och frågade om jag ville jobba för henne imorgon och det tackar man ju inte nej till direkt. Känner att det är lönsamt att jobba och dessutom väldigt roligt. Speciellt på ställen som jag trivs, däribland odd fellow som jag ska jobba på imorgon, trivs även jättebra på restaurang 49.
Ikväll har jag endast legat i soffan och tittat på let's dance och solsidan :p, nu ska jag dock snart gå och lägga mig. Så att jag äntligen får sova någon timme mer än vanligt inatt (annars brukar jag som sagt lägga mig senare om jag vet att jag har sovmorgon morgonen därpå)

Godnatt och sov gott :) Får se om jag hinner skriva någonting imorgon, beror på hur stressigt de blir när jag kommer hem, om jag ska ut vill säga ;)

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0