lets pretend we just two people and youre not better than me

Skola idag var väl helt ok. Även fast de kändes drygt att vänta i en och en halvtimme på svenska lektionen, som jag förövrigt inte gjorde någonting på.. Efter skolan hämtade jag Anneli och vi åkte ner på stan. Jag köpte en bh och en applikationsborste! De ringde från restaurang 49 och undrade om jag hade möjlighet till att jobba imorgon kväll. Jag sa nej. Eftersom jag har servering hela dagen imorgon på skolan och har en temakväll på torsdagen. Om jag hade tackat ja hade jag ju fått lite pengar men jag måste tänka lite på mig själv i första hand. Jag vill klara skolan, med hyffsade betyg eller så gott det går iallafall. Men men nu ska jag sätta mig ocg glo på tv eller nåt. Orkar inte sitta vid datorn längre nu.

 Vad får folk ut av att sitta vid datorn hela dagarna? Visst, ibland gör jag också de. men förstår inte varför. De finns ju inte mycket att göra om man inte snackar med någon på msn eller tittar på film/serie. Nog snackat om de här nu.
P.S jag börjar bli sjuk, igen!

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0