hår.

Nej det blev ingen klippning/färgning av mitt hår idag. Cicci hann inte, eftersom hon hade möte på trudes efter dom stängt och sen så skulle hon åka tio över nio bussen hem. Men imorgon då jävlar :) Hoppas att det blir bra bara, slänger in en bild imorgon på hur det blev ;p Hoppas att Anneli också tar sig hit imorgon så vi kan umgås alla tre, vore ju awesome!

Nu har jag nyss fikat, te och tekaka, perfect match!
Det som återstår av min kväll det är borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen så att jag inte är allt för trött imorgon. Usch känner verkligen nu att jag trivs med att jobba kvällar, tiden man får sova på morgonen är guld värd.

Godnatt!

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0