gårdagen

Usch, egentligen vill jag inte ens tänka på gårdagen. Men nu gör jag de iaf. Började med att jag vaknade runt kvart i elva kanske när B skulle åka hem, bestämde innan vi somnade att vi skulle käka frukost då, men båda var verkligen trött så B gick bara till bussen :p Efter hon gått låg jag kvar i sängen ett tag till, efter många om och men gick jag upp för att äta frukost. Sedan var jag slö hela dagen, låg i soffan och tittade på tv hela dagen. Runt tre gick jag och duschade för vi skulle gå ut och äta. När jag var klar gick jag, mamma och micke till restaurang ming för att käka. När vi kom hem igen la jag mig i soffan (oväntat?) sedan somnade jag en stund. Gick och la mig runt halv tolv, för jag bestämde mig för att titta klart på wallander- byfåne som gick på fyran. Usch känner nu att jag skulle gått och lagt mig runt tio istället..

Nu ska jag titta i frysen om det finns någon matlåda av något slag och äta, är hemskt hungrig!

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0