fredag

Äntligen helg! Så känner jag verkligen nu. Den här veckan har gått rätt fort men nu är det skönt med helg :)
Förlåt för att jag har uppdaterat dåligt, men jag har jobbat, kommit hem sent och inte orkar, jag har inte ens orkat sätta igång datorn.. Men nu ska jag försöka få mitt blogghumör tillbaka :)
Idag vet jag inte vad som händer, ska iaf städa trappen alldeles snart sen ska kanske jag tar mig upp på lingonvägen en sväng och hälsar på Anneli :)


Såhär blev färgen i håret, klippningen syns inte så bra :p



Och här mina vänner är min tatuering! :) Vad tycker ni om den?


Skriver mer senare. Nu ska jag byta om och sen städa trappen :p
xoxo♥

Kommentarer
Postat av: carro

Jag gillar både ditt håt och din tatuering :D

2010-02-05 @ 17:48:29
URL: http://magnusfliicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: Tack så mycket! =)

2010-02-05 @ 19:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0