fredag!

Det är så skönt när fredagarna äntligen kommer. Så trött som jag var imorse borde man inte få vara, det var helt sjukt, usch! Nu har det blivit lite dålig uppdatering igen, men jag har inte hunnit skriva någonting.
Idag ska jag iaf jobba, börjar klockan fem, och slutar elva (?), imorgon jobbar jag också :) Det är underbart att jobba kvällar tycker jag personligen. För då kan jag sova länge och om jag vill kan jag ändå gå ut när jag slutat, that's nice :) Nu har jag nyss tittat på senaste avsnittet av one tree hill, och fy vad sorgligt det är nu, usch!

Måste städa trappan nu också. Var det redan en vecka sedan jag gjorde det? - Svar ja! Gud vad tiden går fort, den bara rinner emellan mina fingrar, och jag kan ingenting göra för att det ska gå lite saktare.

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0