Diket.

Idag när jag skulle åka ner till lansen från broman med Malin, Klara och Niklas. Vi åkte och helt plötsligt skrek Malin till och jag såg bara vitt, sen var vi fast i diket.. Som tur var hade jag en spade i bilen (med ett skaft som är hur kort som helst desutom) så det var bara att kliva ut ur bilen och börja skotta. Framdäcket var helt nere i diket, man såg det inte ens. Från huven var det helt täckt med snö. Efter många om och men med massa bilar som körde förbi kom det en snäll gubbe som försökte bogsera bort mig. Först testade han att bogsera så att jag skulle backa, men det gick inte alls. Så försökte vi bogsera framifrån och då äntligen kom jag loss! Det blev inte en enda skråma på bilen och det var skönt :)

Imorgon börjar jag åtta och går till tio över ett i skolan. Sen åker jag till Anneli, för att spendera lite tid. Efter det så följer hon med mig när jag ska tatuera mig :)

-2 dagar kvar! (om man räknar med imorgon då) :)

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0