tvätt dag

Idag har jag jobbat, slutade halv tre, och sedan gick jag hem. Väl hemma slängde jag in en maskin med tvätt, måsta ju tvätta idag så att allt hinner torka tills vi åker! Runt tre tiden åkte jag och hämtade Anneli sedan åkte vi till stocka, dels för att jag skulle hämta ett par skor, och dels för att Anneli skulle lämna Bittes väska till cicci, hon ska nämligen låna den till AN.

När jag kom hem fortsatte jag tvätta och nu är jag klar! Tvättade även skorna som jag fick av Cicci, dom är vita så känns bra att de är tvättade nu :)
Jag har även hämtat ner resväska jag ska ha! Imorgon ska jag stryka all tvätt och sedan börja packa ner. Så imorgon börjar jag bocka av på min packlista! känns bra.
Imorgon ska jag även noppa och färga ögonbrynen.

Nu är de bara två nätter kvar hemma i min säng. Två nätter kvar i Sverige, två nätter kvar på hemmaplan!
På fredagkväll kan ni tänka på mig, Cicci och Anneli, för då har vi våran fösta utekväll i Ayia fucking Napa :D





xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0