?

Jag har tappat bort min sladd som man använder när man ska sätta in bilder i datan från kameran. Fan! Jag som tänkte visa er lite bilder från shoppingen i Valbo, och min jättefina present som jag fick av Anneli och Cicci igår när jag fyllde år! :) Men jag får visa er den någon annan dag :p

Nu ska jag strax göra min klar och sedan ska jag gå ut med hunden. Efter det ska jag åka till Anneli för att umgås lite innan jag börjar jobba, klockan halv sex! :) Blir en kort kväll ikväll :)

Nu är det bara 11 dagar kvar tills vi åker till Ayia Napa! Det är alltså nästa vecka vi åker, tidig fredag morgon :) Detta kommer blu underbart! Igår skrev jag packlista och Anneli hjälpte mig! Vi tittade även i tax free katalogen, och ska beställa lite goda saker imorgon :)

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0