valborg

Ååååh vad gott det var med grillat! Som jag har längtat :) vi åt iallafall fläskfilé (med en jättegod marinad på) och potatisgratäng :)

Nu har vi suttit ute och pratat väldigt länge, det blev så kallt så jag måsta gå in, haha!
Cicci håller på att göra iordning sig nu iaf, så snart ska hon fixa mitt hår, i love when she do that :) Vi vet ännu inte vad som händer ikväll. Men det blir väl att åka till Stocka en sväng, sedan kanske vi åker tillbaka till stan och går på någon fest här! Det märks vad kvällen har att erbjuda, klockan är bara barnet :) Jag har endast druckit cola så ikväll är det jag som kör :)

Ha en trevlig Valborg! Var rädd om er! :)
xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0