plugg...

Jag känner att jag har plugg upp över öronen! Skulle ha gjort lite i taget under de sex veckor jag hade praktik, men då orkade jag verkligen inte. Men hade jag gjort lite då så hade jag inte haft någonting nu. Jag ska göra klart ett häfte med "vinländer och vinområden", plugga på om viner och andra drycker till dryckesprovet, jag ska göra klart projektet i den mån det går. Jag ska även sätta ihop drinkrecept med bilder och namn. Sedan om jag orkar ska jag komplettera två(?) frågor i religionskunskapen. Såhär mycket plugg har vi inte haft på länge, fast det är väl mig själv att skylla.. Sedan när vi kommer tillbaka till skolan har vi nationella prob i svenska B, känns mindre roligt..

Idag var jag och Anneli på stan och skulle käka glass. Det blev att vi köpte det på Jambo och sedan gick vi till lillfjärden och satte oss i ett lusthus och åt och satt och snackade. Sedan följde hon med mig hem och vi tog en liten promenad med Mitzi, och sedan tittade vi på tyra bank show och lite utav top model. Runt fyra åkte vi till Ica maxi, för jag skulle handla godis, och sedan skjutsade jag hem henne :p
Vi bestämde att vi skulle grilla på fredag! Vad ska ni göra på sista april?
Vi bestämde även att vi ska åka till Sundsvall och titta på när Cicci tar studenten(dagen före mig) och sedan åker vi med till Cicci för att käka studenskiva :)

Såhär såg jag ut idag när jag var på stan och åt glass :)
 Leggins, tröja från Hollywood!


 
Detta är mina fiina naglar. De är så våriga/somriga och snygga.
Tycker att det är snyggt med färgstarka naglar, för då behöver man inte så mycket smycken osv :)

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0