plugg

Ja, jag har pluggat lite mera. Jag har gjort klart häftet ''vinländer och vinområden'' och jag har även gjort en läxa i barkunskap. Det var bilder på ett papper, namn på ett papper och recept på ett papper. Sedan skulle man para ihop bild, namn och recept :p Det var lite drygt men det gick iaf!

Idag när jag var hos Anneli så tittade vi på olika hotell som finns i Ayia napa. Vi hittade ett hotell som låt cirka 500meter från centrum. Rummen såg helt okej ut (om man tänker på att man bara ska sova och göra iordning sig där typ) Det hotellet kostade iaf mycket mycket mindre än de andra vi tittade på. Att bo på hotel Barbara, tåg till och från arlanda + luftkonditionering i 14 dagar kostade undegär 200-1000kr mindre än ensast flyg+ hotell till något annat hotell. Så det lutar mot att det blir hotell Barbara och det datumet (20 augusti). Vi ska höra med Cicci och vi måste även veta om Lina ska med :p

Nu ska jag sätta mig och titta på tv. Det kanske är nåt bra?

Ha en trevlig tisdagskväll :)

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0