lördag

idag är det min sista dag på praktiken! Ska bli så himla skönt att få ett lov och sedan gå tillbaka till vanliga rutiner som man får när man går i skolan! Det enda som inte är så roligt med skolan är att kliva upp så satans tidigt. De sex veckorna som jag haft praktik har jag klivit upp mellan halv tio och halv ett typ. Och det böir en stor ändring på det när man helt plötsligt ska kliva upp runt sex halv sju. Men det går rätt så fort att vänja sig som tur är!
Ikväll har vi fullt upp i restaurangen kan jag lova, det är ungefär 57personer bokade. Och det är bara cirka 15 pers som har förbeställt maten, det är en buffé som dom kommer äta uppe. Resten ska vi ta beställning på. Hoppas att det bordet jag har inte tar så himla mycket tid så att jag kan hjälpa Erik eller Elin som troligtvis kommer ha två bord. Sedan är det en nog en person som kommer måsta stå uppe i baren för att hålla koll på de som är uppe, och så att dom får dryck osv. Hoppas det inte blir jag, haha ;)

Imorgon efter mamma har slutat ska vi fara till Bollnäs med våran gamla bil. Och sammtidigt får man testa lite långkörniong med den nya bilen :) Det kommer nog bli trevligt :)

Nu måste jag kila för ska snart äta lunch sedan ska jag göra mig klar för att gå iväg.

Ha en bra lördag! Och ha så roligt alla ni som ska till söderhamn ikväll på bilträffen där :)

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0