Ikväll blir det grillning!

Nu sitter jag och lyssnar på musik. Om en timme kommer Cicci hit och ska duscha och göra iordning sig. När hon (och jag) är klar drar vi oss upp till Anneli för vårens första grillning, det ska bli så underbart gott :) Vi har inte riktigt bestämt vad som händer senare ikväll, men de lutar mot att vi åker till Stocka, sägs vara mycket folk som ska dit?! Jag ska vara nykter och köra. Dels för att jag inte är på humör för att festa, sedan ska jag och mamma åka till Stockholm imorgon och hälsa på mormor. Då ska jag köra en bit och jag vill inte bli av med körkortet för att ha druckit. Det är de inte värt! Jag kan ha lika roligt utan alkohol, har ni testat någon gång? :)


Den officiella fotbolls VM låten, South Africa. Shakira- Waka waka

Nu ska jag fortsätta att tagga för en förhoppningsvis trevlig kväll med roligt folk :)
Hoppas ni har en bra Valborg :)
xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0