exited!

Just nu känner jag mig ganska lugn. Jag har varit stressad hela dagen! Inatt åker vi tåg till arlanda och våran slutliga adress är Barcelona! Vi ska åka dit och titta på fotboll, och även andra sevärdheter :) Kommer hem igen på måndag. "vi" är jag, mamma och micke :p

Detta kommer bli så roligt! Kan ni tänka er att titta på barcelona - atletico bilbao med ca 90 000 andra människor? , jo läktaren tar in så många och det kommer vara en sån känsla! Guuuud vad roligt!
Självklart kommer jag att knäppa massa bilder så att ni får se =D



Nej nu måsta jag gå igenom väskan än en gång och se så att jag fått med mig allt!
Sedan hoppas jag att ni som är hemma kommer ha en fantastisk helg vad ni än gör!

Vi hörs på måndag igen!

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0