Check!

Nu har jag checkat av en till sak till studenten. Idag kom klänningen hem från nelly.com. Den är av märket VILA :) Den är white/peach, alltså inte riktigt vit :)

Lägger nog upp en bild på den imorgon eller nåt :)

Nu ska jag sitta och vila en stund innan jag ska gå till E för näst sista dagen på praktiken!
Kan ju säga att jag kommer sluta på praktiken på topp! Idag är det nämligen en avsmakningsmeny på fem rätter och det serveras vin till det. Det kommer även komma en somilier som kommer presentera vinerna osv :). Imorgon har vi fyra stora sällskap, varav ett är en svensexa. Det kommer bli stressigt, men även roligt!

Ha en bra helg alla som är lediga :) (själv skulle jag ha vela varit ledig imorgon för att åka till Söderhamn, men thats life!)

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0