6 april 2010 !

Just nu sitter jag framför tvn och tittar på tv. Ovanligt - NEJ! Iaf så har jag en aningen beslutsångest över vad som händer mig imorgon kväll? På förmiddagen ska jag troligtvis träffa Sara, som jag  har saknat henne!



kvällen lämnar jag rätt öppen för förslag! Som det verkar nu blir det antingen en trevlig/ mysig hemmakväll, kanske hos eller med Anneli! Det kan också bli en utekväll med Malin för att ta en drink och träffa folk. Eller så följer jag med Sara och dom hon ska ut med och festar loss med dom! Jag får beslutsångest. Men som det känns just nu skulle det vara trevligt att gå ut just för att träffa folk, och inte dricka så mycket. Alltså det lutar mot att gå ut en sväng med Malin. Men som sagt jag lämnar det öppet. Får se vad jag känner för imorgon :)

Vad ska ni göra imorgon? =D

xoxo♥

 


Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A - TAZ.BLOGG.SE

Söt blogg =)



/ Natascha

2010-04-07 @ 11:30:36
URL: http://taz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0