25 april 2010

Idag är det söndag, efterlängtade söndag! :) Just denna söndag är efterlängtad pga att jag nu har gjort klart min praktik och har ett lov(som man kan säga börjar idag) Just nu sitter jag och lyssnar på musik i soffan, och Mitzi ligger och sover här brevid mig. Läre gå ut med henne när hon vaknat, för klockan är ju ändå ungefär halv tolv när hon vaknar :p

Gårdagen var rolig, väldigt rolig! Jag var uppe i baren(som jag från början inte ville vara) När grabbarna kom tog de flesta en öl, senare kom deras mat upp och de satte sig och åt. Sedan var det barhäng och lite så. Det var jag och sexton killar uppe. Det var ju inte helt fel, haha! :)

Nu ska jag gå och klä på mig så att jag är klar när Mitxi ska ut. Senare ska jag äta frukost och sedan gå och duscha! När mamma slutar jobbet, runt halv tre ska vi åka till Bollnäs :):)

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0