21 april 2010

Godmorgon alla glada. Eller ska jag säga god förmiddag?
Idag vaknade jag klockan tio av att Mitzi slickade mig på armarna för att försöka väcka mig :p Jag vaknde men sedan orkade jag inte kliva upp. Mitzi blev lite uttråkad av att vänta på mig medans jag skulle orka kliva upp, det märktes! När jag klev upp klädde jag på mig, borstade tänderna och sminkade mig. Sedan gick vi ut och gick en sväng, gick även in på mammas jobb en sväng.

När vi kom hem hade jag bestämt med pappa att jag skulle ta bilen ner till dackås runt ett tiden för vi skulle fika och sedan skulle han titta på bilen. Men jag ringde tillbaka och sa att vi kunde fika här, han kan ju lika gärna titta på bilen här. Så nu har jag nyss kommit hem, har varit och köpt fikabröd :p

Nu väntar jag bara på att jag ska gå ut med Mitzi om en halvtimme ungefär. Sedan kommer pappa och efter det ska jag göra mig klar för att gå till praktiken.
Hoppas på att det blir lite mer folk idag än vad det var igår, för igår var det tomt på gäster, kändes skapligt onödigt kan jag lova. Även fast det inte var några gäster där så gick tiden rätt fort, klockan gick och helt plötsligt skulle vi käka p- mat och efter det var det dags att städa. Jag kan inte tänka mig att vi måste städa golvet ute i matsalen idag, men vi får se vad de säger när jag kommer dit, börjar klockan tre.
Om man räknar bort denna dag är det bara tre dagar kvar på praktiken, fatta hur skönt det är! :)

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0