18 april 2010

Igår var jag på praktiken, och det kändes som att det gick bra, tiden gick så fruktansvärt fort så att det bara var skänt att ''jobba''! När jag slutade vid halv elva åkte jag till Via för att hämta upp mamma, Micke, Mitzi och även Janeth. När jag var hemma igen så bytte jag bara bil. Hoppade in i Thomas bil och där satt även Henrik och Elin. Vi åkte till Sundsvall för där var det någon bilträff. I sundvsall snurrade vi runt en stund, sedan bar det av hemmåt igen. Jag var hemma runt kvart över tre!

Idag vaknade jag runt halv tolv(?) och då åt jag frukost osv. Sedan ringde jag till Cicci och snackade med Anneli. Så jag och Anneli åkte ut till Stocka för att umgås med just Cicci. Vi satt och pratade, åt (älskade) piggy mackor, var och hyrde film. Vi har haft en underbar Cicci-Anneli-Sandra dag! =D

Just nu sitter jag i soffan och tänkte snart fika någonting kanske.

Have a good sundaynight!

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0